Termeni și condiții
1. Dispoziții de bază - Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile dintre părțile contractante ale contractului de vânzare - cumpărare, unde o parte este reprezentată de compania Svet kamier s.r.o., cu sediul în Pražská 11, 811 04 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Republica Slovacă, număr de identificare al companiei în Slovacia 50998978, cod unic de identificare pentru România 2120560541, IČ DPH SK2120560541 înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Regional BA I, Secțiunea: Sro., Dosarul nr. 121331/B în calitate de vânzător (denumită în continuare „Vânzător”) și cealaltă parte, reprezentată de cumpărător, care poate fi și consumator (denumit în continuare „Cumpărător”).
1.1 Vânzător – societatea Svet kamier s.r.o., Pražská 11, 811 04 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Republica Slovacă, număr de identificare al companiei în Slovacia 50998978, cod unic de identificare pentru România 2120560541, IČ DPH SK2120560541 înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Regional BA I, Secțiunea: Sro., Dosarul nr. 121331/B în calitate de vânzător") Email: info@spionshop.ro, Telefon: 0774 579 266
1.2 Cumpărătorul - este o persoană fizică, care atunci când încheie și execută contractul de consum, nu acționează în sfera activității sale comerciale sau altei activități antreprenoriale.
Relațiile juridice între Vânzător și Consumator, care nu sunt reglementate în mod expres de prezenții Termeni și condiții, sunt reglementate de dispozițiile relevante din lege, Codul civil și reglementările aferente.
1.3 Cumpărătorul este o persoană juridică:
o persoană înregistrată la Registrul Comerțului,
o persoană care își desfășoară activitatea în baza unei licențe de comerț,
o persoană care își desfășoară activitatea în baza altor autorizații decât licențe comerciale, în conformitate cu reglementările speciale,
o persoană care desfășoară o activitate de producție agricolă și este înregistrată în conformitate cu o reglementare specială.
2. Contractul de vânzare – cumpărare
2.1 Dacă Cumpărătorul este o persoană fizică, propunerea de a încheia un contract de vânzare - cumpărare este reprezentată de plasarea produselor oferite de Vânzător pe site, iar contractul de vânzare - cumpărare se încheie ca urmare a trimiterii unei comenzi de către Cumpărătorul persoană fizică și acceptarea comenzii de către Vânzător. Vânzătorul confirmă această acceptare fără întârziere Cumpărătorului printr-un e-mail informativ pe adresa de e-mail introdusă, însă, această confirmare nu influențează încheierea contractului. Contractul rezultat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai prin acordul părților sau din motive legale.
2.2 Dacă Cumpărătorul este o persoană juridică, propunerea de a încheia un contract de vânzare - cumpărare este reprezentată de comandă de bunuri trimisă de Cumpărătorul persoană juridică, iar contractul de vânzare - cumpărare în sine se încheie la momentul trimiterii consimțământului obligatoriu al Vânzătorului către Cumpărătorul persoană juridică, referitor la această propunere. Vânzătorul nu răspunde pentru nicio eroare în transmiterea datelor. Contractul se încheie în limba română.
3. Obiectul achiziției (obiect de cumpărare)
Vânzătorul se obligă să livreze mărfurile cumpărătorului, care face obiectul achiziției, în termen de cel mult 7 zile lucrătoare de la plata prețului sau de la primirea comenzii de către vânzător, în cazul în care se alege plată cu numerar la livrare. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul / operatorul nu are bunurile în stoc (despre care informează clientul prin e-mail sau telefon), se angajează să livreze mărfurile în cel mult 30 de zile de la plata prețului în comandă.
Cumpărătorul recunoaște că pot exista circumstanțe în afara controlului vânzătorului / operatorului și pentru care nu este disponibil să livreze bunurile comandate clientului (de obicei, forță majoră).
4. Prețul de cumpărare (prețul de achiziție)
Toate prețurile sunt finale, inclusiv TVA.
5. MODALITATEA DE PLATĂ (condiții de plată)
Plata în rate cu cardul:
În magazinul online www.spionshop.ro cumpărătorul poate achita prețul de achiziție prin aceste modalități de plată:
Ramburs - cea mai folosită metodă de plată. Veți plăti pentru bunuri doar atunci când ridicați mărfurile la persoana care livrează, curier (DPD) sau oficiul poștal.
Plata ONLINE cu cardul - Efectuați plata în siguranță prin intermediul gateway-ului de plată Comgate.
Gateway-ul de plată Comgate acceptă cardurile Visa, Visa Electron, Mastercard și Maestro, precum și cardurile Chèque Déjeuner, Edenred, Lidl meal și benefit.
6. Condiții de livrare
Packeta.ro:
La comenzi în valoare de 0.00 – 680.00 LEI – taxa de transport 24.00 LEI
La comenzi în valoare de peste 681.00 LEI – transportul este gratuit
Firma de curierat:
La comenzi în valoare de 0.00 – 9999.00 LEI – taxa de transport 33.00 LEI
7. Dreptul de retragere acordat de Partener (reziliere contract)
În situaţia în care aveţi nemulţumiri cu privire la un produs achiziţionat, aveţi dreptul de a vă retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material;
ziua în care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare;
ziua în care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat;
ziua în care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a primului produs, în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată;
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi Partenerul de la care aţi achiziţionat produsul/serviciul cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Fiecare produs şi serviciu comercializat prin cadrul site-ului Teamdeals.Ro, conţine în dreptul produsului la categoria "Prezentare Vânzător", date de contact şi identificare a Partenerului pentru a vă facilita căutarea. Avem rugămintea să consultaţi cu prioritate politică de retur şi/sau de termenii şi condiţiile fiecărui Partener în parte. în situaţia în care nu reuşiţi să contactaţi Partenerul, notificarea de retragere poate fi trimisă şi către site-ul www.spionshop.ro la adresa de e-mail: info@bonote.ro,urmând ca să vă preluăm cererea şi să o transmitem Partenerului în cauză, acţionând ca intermediari în ajutorul dumneavoastră.
Notificarea către Partener poate fi realizată utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, sau e-mail. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic formularul
Formular de retragere de la contract de vânzare-cumpărare standard de retragere pus la dispoziţie de site-ul Teamdeals.Ro către Partenerul de la care aţi achiziţionat produsul. Dacă folosiţi această opţiune, Partenerul vă va transmite, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere Notificarea pe care v-aţi decis să o trimiteţi trebuie să includă datele dumnevoastră: numele , adresa poştală, numărul de telefon şi adresa de e-mail, numărul de comandă, dacă v-a fost alocat, precum şi o formulare precisă care să exprime decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Ulterior trimiterii notificării de retragere, avem rugămintea de a expedia produsele către Partener cât mai curând posibil şi fără întârzieri nejustificate în decurs de maximum 14 zile de la data la care aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Produsele pe care le returnaţi trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost primite. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionarii produselor. Nu se accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenţii neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, şocuri sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele iniţiale intacte, certificatul de garanţie în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) şi toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Costul direct de transport al returnării de produse va putea fi regăsit în politica de retur stabilită de fiecare Partener în parte. Pentru a vă putea informa dacă sunteţi obligat la plata cheltuielilor de transport sau acestea sunt suportate de comerciant (cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit) veţi fi nevoiţi să verificaţi politică proprie de retur a Partenerului de la care aţi achiziţionat produsul.
Adresa pentru returnarea mărfii:
Svet kamier s.r.o.
1. Mája 8
07301 Sobrance
Republica Slovacă
Vă rugăm să nu trimiteți marfă cu plata ramburs la livrare! Nu vom accepta mărfurile trimise cu ramburs și acestea vor fi returnate către dvs., ceea ce vă crează cheltuieli de expediere inutile.
Conform legii menționate, suntem obligați să returnăm suma plătită pentru bunuri în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract, dar, de obicei, procesăm returnarea plăților în mai puțin de 14 zile, prin transfer în contul dvs. bancar sau în contul PayPal
Vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului costuri suplimentare dacă cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de vânzător sau dacă mărfurile au fost trimise în străinătate cu o taxă de expediere mai mare. Costurile suplimentare reprezintă diferența dintre costurile de livrare alese de cumpărător și costurile celei mai ieftine metode de livrare standard oferite de vânzător..
Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de achiziție, al cărui obiect este:
a) vânzarea de bunuri realizate în conformitate cu cerințele speciale ale cumpărătorului, mărfuri la comandă sau mărfuri concepute special pentru un singur cumpărător,
b) vânzarea de mărfuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau din motive igienice și a căror ambalare de protecție a fost spartă după livrare, de ex. căști spion,
c) vânzarea de bunuri care, datorită naturii lor, pot fi amestecate în mod inextricabil cu alte mărfuri după livrare.
d ) vânzarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau software (atunci când cumpărați software aveți maximum 3 zile pentru probă)
RETRAGEREA DIN CONTRACT DE CĂTRE UN CUMPĂRĂTOR CARE ESTE O ÎNTREPRINDERE
Întreprinzătorul nu poate returna bunurile fără a oferi un motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor în sensul articolului 7 din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării de bunuri sau al prestării de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor vânzătorului și privind modificările și completările la anumite legi (Legea nr. 102/2014 Coll.).
În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor, dispozițiile § 436 și urm. 513/1991 Coll., Codul comercial, astfel cum a fost modificat. Vânzătorul declară că cumpărătorului i se poate oferi un acord de reziliere a contractului de cumpărare în funcție de starea bunurilor returnate, de garanția expirată și de prețul actual al bunurilor returnate. Starea bunurilor este evaluată de vânzător. În cazul în care nu se ajunge la un acord privind condițiile acceptabile pentru ambele părți, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala vânzătorului. Vânzătorul are dreptul de a factura cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate.
Consumatorul final are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile. Datorită achiziției pe O.I.C., în conformitate cu termenii și condițiile generale aplicabile, vă oferim o alternativă de retragere din contractul de cumpărare în funcție de starea bunurilor returnate, garanția pierdută și prețul real al bunurilor returnate. Starea bunurilor este evaluată de vânzător.
Retragerea înlocuitoare este oferită cu o reducere de 20% din prețul total al echipamentului.
Facem excepții dacă nu sunteți mulțumit de echipament sau în caz de defecțiune. Trebuie să ne contactați imediat în ziua primirii prin telefon 077 457 9266 sau e-mail: info@bonote.ro
Vânzătorul are dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri:
(a) comanda nu conține conținutul de bază minim și, prin urmare, nu poate fi procesată,
b) bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul bunurilor s-a modificat semnificativ.
8. Schimbare marfă
PAȘII DE URMAT:
1.) Vă rugăm să ne trimiteți mărfurile în cel mult 14 zile de la livrare.
2.) Atașați o foaie în care veți menționa:
- Numele, adresa și numărul de telefon,
- numele produsului pe care îl trimiteți pentru schimb și, de asemenea, numele, codul produsului pentru care doriți să schimbați mărfurile.
- număr de factură,
- Semnătura dvs. și data.
3.) Trimiteți mărfurile în ambalajul original / în cutia originală sau în alt ambalaj original /
4.) Adresa de livrare:
Svet kamier s.r.o.
1. Mája 8
07301 Sobrance
Republica Slovacă
9. Reclamații
Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj.
Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită.
Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la info@spionshop.ro sau la 0774 579 266
Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa:
Svet kamier s.r.o.
1. Mája 8
07301 Sobrance
Republica Slovacă
Împreună cu formularul de reclamații completat, disponibil aici. În cazul în care completați formularul
Formular Reclamații fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră
În cazul în care completați formularul fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
10. Condiții de garanție
Durata perioadei de garanție pentru cumpărător - consumator în sensul articolului 1. Dispozițiile generale și definițiile sunt reglementate de dispozițiile aplicabile ale Legii, așa că durează 24 de luni, cu excepțiile prevăzute de lege. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de cumpărător. În cazul în care mărfurile revendicate sunt livrate prin poștă, curier sau către un punct al Coletăriei, persoană responsabilă preia mărfurile, verifică expedierea, documentația (factura, ambalajul), data decisivă pentru reclamație este data primirii de la curier, poștaș sau în punctul de ridicare al Coletăriei. .
Durata perioadei de garanție pentru cumpărătorii care nu sunt consumatori în sensul articolului 1. Dispozițiile și definițiile generale este de 12 luni. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de cumpărător. În cazul în care mărfurile revendicate sunt livrate prin poștă, curier sau către un punct al Coletăriei, persoană responsabilă preia mărfurile, verifică expedierea, documentația (factura, ambalajul), data decisivă pentru reclamație este data primirii de la curier, poștaș sau în punctul de ridicare al Coletăriei. .
11. Dispoziții finale
Conform legii privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul să contacteze Vânzătorul cu o cerere de remediere dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul i-a soluționat reclamația sau dacă consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile.
Consumatorul are dreptul să înainteze o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiului unei entități de soluționare alternativă a litigiilor, dacă Vânzătorul a respins cererea sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii.
12. POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE (protecția datelor personale)
SOCIETATEA respecta legile în vigoare privind confidenţialitatea datelor şi se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terţi şi să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienţii săi, precum şi în scopul informării acestora asupra ofertei de produse şi politica firmei.SOCIETATEA nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează datele dvs de contact unor terţi (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obţinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor şi serviciile doar pe teritoriul României.
Proprietatea asupra produselor şi serviciilor va fi transferată CLIENTULUI la momentul efectuării plăţii.
Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare și produc efecte începând cu data de 01.06.2020 și anulează formularea anterioară a Termenilor și Condițiilor Generale. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale fără o notificare prealabilă. Modificarea Termenilor și Condițiilor Generale nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea Termenilor și Condițiilor Generale, chiar dacă mărfurile nu au fost încă livrate.