Reclamații
Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora sau înainte de data de expirare menționată pe ambalaj.
Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită.
Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la info@spionshop.ro sau la 0774 579 266
Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa:
Svet kamier s.r.o.
1. Mája 8
07301 Sobrance
Republica Slovacă
Împreună cu formularul de reclamații completat, disponibil aici. În cazul în care completați formularul
Formular Reclamații fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră
În cazul în care completați formularul fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
10. Condiții de garanție
Durata perioadei de garanție pentru cumpărător - consumator în sensul articolului 1. Dispozițiile generale și definițiile sunt reglementate de dispozițiile aplicabile ale Legii, așa că durează 24 de luni, cu excepțiile prevăzute de lege. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de cumpărător. În cazul în care mărfurile revendicate sunt livrate prin poștă, curier sau către un punct al Coletăriei, persoană responsabilă preia mărfurile, verifică expedierea, documentația (factura, ambalajul), data decisivă pentru reclamație este data primirii de la curier, poștaș sau în punctul de ridicare al Coletăriei. .
Durata perioadei de garanție pentru cumpărătorii care nu sunt consumatori în sensul articolului 1. Dispozițiile și definițiile generale este de 12 luni. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt preluate de cumpărător. În cazul în care mărfurile revendicate sunt livrate prin poștă, curier sau către un punct al Coletăriei, persoană responsabilă preia mărfurile, verifică expedierea, documentația (factura, ambalajul), data decisivă pentru reclamație este data primirii de la curier, poștaș sau în punctul de ridicare al Coletăriei.
Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare și produc efecte începând cu data de 01.06.2020 și anulează formularea anterioară a Termenilor și Condițiilor Generale. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale fără o notificare prealabilă. Modificarea Termenilor și Condițiilor Generale nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea Termenilor și Condițiilor Generale, chiar dacă mărfurile nu au fost încă livrate.